färgen röd by emma o erika

din sköna rumpa fick mig att skumpa, ty denna fagra mö spred sitt strö
din skalp var mjuk som en valp. mitt näshår kittlade din mustasch, det gör inget att du inte passar i page
dock skulle inte denna händelse få mig att glömma, vår heta natt i strömma
du får mig att tänka på färgen röd, wow pinglan du tänder min glöd!
jag älskar sig så mycket fast, du är gjord i plast
jag fortsatte att rysa, även om du slutat pysa
vi klickade även fast du inte kan prata och trots att du ser ut som en ragata
du kom i en förpackning med en färdig nagellackning
guppa din puppa sa jag och blev sur, när det visade sig att min vän hans-olof stod på lur
vi började bråka och du flög som en kråka, när du sprack, hans-olof vad jag blev lack!!
vår kärlek varade en kvart, när jag tänker på hans-olof ser jag svart..



Kommentarer
Postat av: pata

http://open.spotify.com/track/2Lb8E0AabSVaXeLuIOQJ5D



syster sol - gillar din vibe

2011-09-18 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0