ingen mer än jag o lina som e ölsugen?!!

verkar inte så.. iallafall ingen som vi vill ska vara det.
vi e helt ensamma hemma hos mig.. det spökar lite för nån går o nyser o det e fan inte vi. käkat svingoda tonfiskburgare har vi också.. nu e vi framför idol, eller snarare jag e och lina kollar på "sveriges snyggaste singelkillar" i en tidning.. dom e typ 10 st hallååå finns det inga fler eller? inte va dom snygga heller. fast tittar man noga är det nån som har en bra blick, de e viktigt, lina predikar. det e därför man tar vem som helst när man e full säger hon för då e det inte lätt att fokusera på blicken. om jag fattat det rätt e lina alltså inte jätte svårflörtad när hon e full..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0