jag o frugan.. o lilledner

nu ska stackars lilla victor få dambesök. slipper han dom ena kärringajävlarna får han dras med dom andra!
idag har vi varit me lina på lungröntgen. det va både lungcancer och kol.. aja anade man ju redan
igår var jag här på middag hos frugan med massa norrmän från bergen. inte mycket man förstod.. det är inte lätt när det är svårt. men det va gött käk och en snubbe som heter johan gav oss lite lyx o bjöd på drinkar. han skulle jag bli ihopparad med också såklart, blir behandlad som en fattig singelmorsa. varför?!??!! 
nu står kärringen i köket o gör sin plikt. det vankas stuvade mackisar!!!!
snart ska jag o lina bli sambos me victor i ednermansion. men bara över helgen. storedner e borta, mellanedner är i skåne. madde är med sin hoe istället för oss. men vi ska sälja hennes grejer på blocket och skicka nissan till slakteriet. mycket kött på den kissen





säg hejdå till nissan madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0