hoppet är ändå ute

här sitter jag med den snälla idioten som bara har lite otur. vi dricker lite öl nu igen, o lite varm och kall såklart. det är som flytande äppelpaj med vaniljsås. fast det är bättre än vaniljsås och marsánsås. helt sjukt jävla gott alltså
idag har vi käkat kebabtallrik på en pizza. det var den godaste skiten som nånsin passerat mina fylliga flottiga läppar!!
solen titta fram, jag tog en öl, vi lyssnar jackie mittoo o njuter. mathias har precis konstaterat att 2+2 inte alltid blir 4 i hans huvud. tycker det är bra med lite självinsikt. inte heller vet han skillnad på en surrikat och en surkart
men han är åtminstone duktig på att dricka varm och kall


ps. det är ingen kärringdricka










Kommentarer
Postat av: pauline

Jag använder naturelle peach :) Finns på typ ÖB för 15 kr eller nått. Dom håller på och byter ut dom till "nya" men jag använder det gamla för dom nya funkar nog inte! Men på ÖB har dom iaf dom gamla, annars så kolla efter dom "kantiga" förpackningarna inte dom nya som är mer runda :) och peach eller honung är nog dom man får använda tror jag :) gooood luck!

2010-07-28 @ 21:21:19
URL: http://www.nattstad.se/paulineborger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0