hästfolket e lite hästsugen

här sitter jag och ser ut som det risigaste risboet o tänker på hästar. hästar hästar hästar ursäkta vad sa du jag tänkte på hästar?
har varit en sväng i polen i krakow. min nya kusin döptes oså var vi i auschwitz. våra kusiner som vår farbror lämnat efter sig e fan omänskliga! dom är dom finaste barnen jag nånsin sett, o jag jobbar på dagis (!!) vart kom det från? när vi var små var jag en vandrande glugg o min kusin felicia var en vandrande köttbulle
kom hem o vände till uppsala. mycket öl och festival! det var helt klart asbra
fick äntligen träffa katten/grisen dizzy. vilken dam! även fast hon fiser ganska högt. hon o maria passar bra ihop
en grej kan få mig att gå upp tidigt o det är stallet, imorn jihaa. gnägg gnägg snart blir jag nog en häst




snodde lite mariabilder














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0